Veel gestelde vragen
Het antwoord op de meest gestelde vragen

FAQ

We hebben alvast een aantal veel gestelde vragen inclusief de bijbehorende antwoorden voor je op een rijtje gezet.

Mocht jouw vraag hier nou niet tussen staan, neem dan gewoon even contact met ons op. We zijn op werkdagen vanaf 09.00 uur en in het weekend vanaf 12.00 uur telefonisch bereikbaar op 0412-744116 en 24/7 per mail: info@hetlokaal-oss.nl

 

Wat zijn de openingstijden van Het Lokaal?

Het Lokaal is Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 16.00 uur geopend
Op Zondagen zijn wij vanaf 14.00 uur geopend.

Uitzonderingen op onze openingstijden tijdens feestdagen communiceren wij via onze social media kanalen.


Wat zijn de openingstijden van de keuken?

Genieten van het diner kan bij Het Lokaal van 17.00 tot 22.00 uur. Laat aanschuiven en toch van de full experience genieten is bij Het Lokaal dus geen enkel probleem.

Altijd goed om te benadrukken: natuurlijk kun je na 22.00 uur volop genieten van jouw bestelde gerechten. Natafelen is ook onze favoriet!
Borrelhapjes kun je tot 1 uur voor sluitingstijd bestellen.


Ik wil graag mijn hond meenemen, is dat een probleem?

Hoewel wij ontzettend van dieren houden, is het bij Het Lokaal uit hygienisch oogpunt niet toegestaan honden of andere huisdieren mee naar binnen te nemen. Sinds 1 april 2016 is dit overigens wettelijk bepaald voor alle horecagelegenheden.

Op ons terras zijn honden daarentegen wel gewoon welkom. We zetten graag een bakje water voor de dorstige viervoeter klaar!

Hulphonden zijn natuurlijk van harte welkom.


Ik wil graag met een groep komen eten, is dit ook mogelijk?

Natuurlijk zijn ook grote(re) gezelschappen van harte welkom bij Het Lokaal. Om alles vlot en soepel te laten verlopen zijn groepen vanaf 15 personen alleen telefonisch te reserveren op 0412-744116.

Naast onze reguliere dinerkaart bieden wij voor grotere groepen diverse arrangementen aan zoals een BBQ in onze stadstuin, een Walking diner of Buffet. Kijk hier voor onze feest en dinerarrangementen.


Ik heb een allergie of intolerantie, kan ik bij Het Lokaal komen eten?

De meestvoorkomende intoleranties (gluten & lactose) staan op onze menukaart vermeld, heeft u een andere allergie, dan verzoeken wij u dit bij uw reservering te vermelden.


Is er in de buurt van Het Lokaal voldoende parkeergelegenheid?

Aangrenzend aan Het Lokaal ligt het parkeerterrein “Eikenboomgaardplein” hier vind u ruim voldoende parkeerplaatsen. Let op: Ma/Za is het tot 18.00 uur betaald parkeren (Donderdag koopavond tot 21.00 uur) De kosten zijn € 1,50 per uur met een maximum van € 2,50 per dag.


Zijn jullie ook op feestdagen geopend?

We communiceren onze eventuele gewijzigde openingstijden altijd geruime tijd van te voren op onze Facebook pagina. Altijd handig om deze even in de gaten te houden!


Is het aan te raden om te reserveren?

Om zeker te zijn van een plekje, raden we je zeker aan om eerst even te reserveren. Telefonisch kan dit op nummer 0412-744116 of online via onze website. Wil je voor vandaag reserveren en is het na 16.00 uur? Dan kunt u uitsluitend telefonisch reserveren.


Kan ik ook gewoon bij Het Lokaal langs komen zonder te reserveren?

Ondanks dat we iedereen van harte aanraden om vooral even te reserveren om teleurstellingen te voorkomen, ben je uiteraard ook zonder reservering van harte welkom. Geniet van een drankje aan de bar totdat wij een tafel voor je gereed hebben. Kom je gewoon om gezellig te borrelen, dan is een reservering niet nodig. Wil je gebruik maken van ons High Bier of High Wine arrangement, dan is vooraf reserveren onder vermelding van het gekozen arrangement aan te raden.


Ik wil graag gebruik maken van het CineMenu, moet ik vooraf reserveren?

Voor het CineMenu moet je vooraf reserveren onder vermelding van “Cinemenu” Om zeker te zijn dat de film van jouw keuze nog beschikbaar is, is het aan te raden om ook bij de Kinepolis bioscoop telefonisch je stoelen te reserveren o.v.v. Cinemenu bij Het Lokaal. Dit kan op: 0412-622223


Ik heb een klacht, via welke weg kan ik deze kenbaar maken?

Natuurlijk doen wij er alles aan om onze gasten van een zo mooi mogelijke avond te laten genieten. Al kan er natuurlijk altijd iets mis gaan. En mocht dat het geval zijn, dan staan wij altijd open voor kritiek. Sterker nog: we horen het graag als je ergens simpelweg niet tevreden over bent. Alleen zo kunnen wij ons blijven ontwikkelen, en daar waar nodig ook verbeteren.

Vraag op het moment zelf naar de leidinggevende, op een later tijdstip neem je via e-mail direct contact op met de management van Het Lokaal: info@hetlokaal-oss.nl. Uiteraard kun je ook altijd langskomen om een en ander te bespreken. je kunt er zeker van zijn dat we iedere klacht zeer serieus nemen.

Staat het antwoord op je vraag er niet bij?
Neem dan contact op via info@hetlokaal-oss.nl of 0412-744116